czwartek, 31 grudnia 2015

Happy New Year!


źródło: Pinterest

     Świąteczny czas kompletnie oderwał mnie od komputera i mimo, że miałam co wrzucić to wolałam zjeść coś z rodziną, spędzić czas z chłopakiem albo po prostu perfidnie poleniuchować. Także ze sporym opóźnieniem opublikuję dzisiaj zdjęcia "Wigilijne", a po nowym roku będą Sylwestrowe! Wszystkie inne fotki, które w międzyczasie zdążyłam zrobić - poczekają!
     Przy okazji chciałabym Wam życzyć oczywiście szczęśliwego nowego roku, samych sukcesów, góry boskich ciuchów, niekończących się pieniędzy, wielu pięknych chwil spędzonych z najbliższymi i czego tam sobie tylko zapragniecie! Nie jestem zbyt twórczą osobą przy składaniu życzeń - generalnie - nie lubię tego. Dlatego wystarczy już, czas obejrzeć kilka świątecznych zdjęć, póki ten klimat jeszcze ostatkami sił się nas trzyma. : )

hairband+earrings: Claire's | jumper+trousers: H&M | shoes: Aldo










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze! I te pozytywne i negatywne ; )