poniedziałek, 5 października 2015

Another concert outfit.

     Znów strój koncertowy, żadna niespodzianka bo duża część mojego życia to muzyka. Koncerty są nieodłączną częścią mojego życia i nie muszą to być wielkie festiwale z popularnymi gwiazdami. Równie chętnie chadzam na koncerty kapel niszowych czy złożonych z moich znajomych :). Jakiś czas temu uczestniczyłam (po raz kolejny) w koncercie The Corpse w Stereo Krogs w Łodzi i jak zwykle było super! Pyszne drineczki, chłopak u boku + muzyka = szczęście. Jak wyglądałam? No na pewno inaczej niż ludzie w czarnych t-shirtach i glanach (bez względu na płeć) co zresztą w czasach gimnazjum również praktykowałam. Była kiecka, był stabilny obcas i był full make-up jak zawsze!



źródło: Pinterest


dress: second hand | fakefur: second hand | skull clutch: Cropp | overknee shoes: H&M


rings: H&M



4 komentarze:

  1. wow! fajna sukienka:) dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. loving everything about this, make up on point, awesomne jacket boots and well everything ;) xx

    dresses-and-travels //@susandollparts

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze! I te pozytywne i negatywne ; )