środa, 13 sierpnia 2014

summer make-up

Jak już kiedyś wspominałam makijaż jest jedną z tych rzeczy, których wykonywanie i efekty końcowe sprawiają mi wielką przyjemność. Często jednak zadowalam się samą kreską ze względu na brak czasu, jednak w końcu usiadłam przed lustrem i na jedno z ostatnich wyjść wyczarowałam sobie kolorowy make-up. Wakacyjne kolory, dużo połysku i sztuczne rzęsy, to właśnie lubię!


Zdjęcia nie zostały poprawione komputerowo, gdyż nie jestem w tym najlepsza, poza tym chcę pokazywać siebie prawdziwą a nie wykreowaną w programie. Za to myślę, że dzięki temu widać doskonale jak samym makijażem jesteśmy w stanie poprawić swoją urodę. Cera staje się idealnie gładka dzięki bazie i dobrze dobranemu podkładowi, a cienie i kreska sprawiają, że oczy wyglądają zmysłowo. Myślę, że wiele z Was może ciekawić jakich kosmetyków używałam. Także po kolei:
1. Twarz:
  • baza pod makijaż Ingrid Prelude Primer Base
  • podkład Revlon Colorstay 180 Sand Beige
  • korektor pod oczy Diadem
  • transparenty puder matujący Paese
  • bronzer Lovely Golden Glow
  • rozświetlacz FM
2. Oczy:
  • cień do brwi Avon
  • baza pod cienie Avon
  • cienie złoto, brąz, turkus, morski - paleta Sephora
  • eyeliner Wibo
  • złoty brokat Miss Cop
  • czarna kredka na lini wodnej Colour Chic
  • tusz do rzęs Golden Rose Perfect Lashes


3 komentarze:

  1. Kreska super! Bardzo lubię takie makijaże :) Ale najbardziej w oko wpadł mi Twój kolor włosów! marzę o takim :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze! I te pozytywne i negatywne ; )